تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo


سلاممم خوبینن/؟

من ک خوب نیستمم همه امتحانامو گنددددد زدمم:((

این پست درخواستی دوست عزیزمم Rayan هس!

دابل اس ۵۰۱ (به کره‌ای:더블에스오공일 به انگلیسی: SS501) (از ۲۰۰۵ تا۲۰۱۰)گروه خواننده در کره جنوبی بوده است. که توسط مدیریت دی اس پی تشکیل شده بود.

شروع به کار

دابل اس در ۸ ژوئن سال ۲۰۰۵ اولین کار خود را با آلبومی صوتی به نام (هشدار)  شروع کرد.


ساخت اسم گروه

اس اول برای سوپر استار و خورشید و ستاره star/sun اس دوم برای خواننده (به انگلیسی: singer) عدد ۵ برای تعداد اعضای گروه و ترکیب ۵ ۰ ۱ به معنی: 55 نفر برای یک هدف. به دلیل همین نام گزاری اولین ویدئو کلیپ خودرا هم به نام (اس تی ۵۰۱ به انگلیسی: ST 501) منتشر کردند.

آلبوم‌ها

آلبوم کوتاه به زبان کره‌ای

ویدئو کلیپ‌های ژاپنی

تک آهنگ

بازگشت دابل اس

دابل اس در سال 2016 کار خود را با سه اعضا شروع کرد یو سنگ کیو جونگ هیونگ جون و انها گروه ss301 تشکیل دادند که زیر مجموعه همان گروه قبلی هستش آنها اولین آلبوم به نام pain منتشر کردن آنها توانستند جایزه بهترین موزیک باند سال را دریافت کنند

ام(های) دیگر 더블에스오공일
خاستگاه  کره جنوبی
سبک کی پاپجی پاپرقص
سال‌های فعالیت ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰

اعضا کیم هیون جونگ
هیو یونگ سنگ
کیم کیو جونگ
پارک جونگ مین
کیم هیونگ جون
http://ss501.dspenter.com/
بیوگرافی اعضا

کیم هیون-جونگ

کیم هیون جونگ (به کره‌ای:김현중 به انگلیسی: Kim Hyun-joong) (زاده ۶ ژوئن ۱۹۸۶ - سئول) بازیگر، مدل، خواننده و رهبر گروه پرطرفدار دابل اس ۵۰۱ در کره جنوبی است.

او شهرت و محبوبیت خود در کره و حتی در آسیا را مدیون ایفای نقش جیهو در سریالپسران فراتر از گل‌ها می‌داند. او پیش از بازی در این سریال، به ایفای نقش در سریال‌های  دیگری چون هتل دار پرداخته بود ، ولی هرگز نتوانسته بود خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح سینما و سریال کره معرفی کند.

اما پس از بازی در نقش جیهویِ سریال پسران فراتر از گل‌ها، او تبدیل به یکی از بازیگران مطرح کره شد به طوری که امروزه بسیاری از نقشهای اول مرد در ابتدا به او معرفی می‌شود.

هیون جونگ در سال ۲۰۰۵ به عنوان اولین عضو گروه ss501 معرفی شد. پس از پیوستن چهار عضو دیگر گروه ss501، اولین آلبومشان در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که با استقبال فراوانی مواجه گشت. هیون جونگ به دلیل مدیریت بسیار قوی در گروه توانست هر سال نامزد دریافت بهترین لیدر سال باشد.

با فروپاشی این گروه در سال ۲۰۱۰ اعضای گروه هر کدام فعالیت‌های جداگانه‌ای را شروع کردند اما در اواخر سال ۲۰۱۱ یک کمپانی موسیقی در کره با اعضای گروه قرارداد جدیدی امضا کرد و گفته می‌شود در نیم سال اول ۲۰۱۲ آلبوم جدید گروه ss501 روانه بازار خواهد شد. وی در سال ۲۰۱۰ در سریال بوسه شیطانی به ایفای نقش پرداخت. این سریال گرچه در کره با استقبال زیادی مواجه نبود اما فروش و استقبال باور نکردنی در سطح آسیا داشت. هیون در مراسم افتتاحیه المپیک آسیایی ۲۰۱۰ چین به عنوان تنها نماینده از خوانندگان کره به مراسم دعوت شد و آهنگی را به نام sunshine again اجرا کرد.

زندگینامه

وی در طول تحصیل در مدرسه گیتارزن و عضو یک گروه موسیقی بود.در سن ۱۴ سالگی ترک تحصیل کرده و به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران کار می‌کرد تا اینکه به رییس یک کمپانی موزیک معرفی شد و قرار شد به عنوان کوچکترین عضو یک گروه پسر ۵ نفره به نام B2Y بر روی صحنه اجرا برود. زمانی که اعضای این گروه در حال تمرین با یکدیگر بودند از آن‌ها خواسته شد به عنوان معرف هاللیو (موج موسیقی کره) به چین بروند. در پی نپذیرفتن این پیشنهاد گروه از هم پاشیده و سپس منحل گشت.

هیون بعدها در آدیشن کمپانی DSP Media شرکت کرده و به عنوان عضوی از گروه دابل اس پذیرفته شد. وی در سال ۲۰۰۶ به مدرسه برگشته و تحصیل نیمه کاره خود را به اتمام رساند. وی اکنون (۲۰۱۱) دانشجوی سال اول مدیریت تولید در دانشگاه چونگ وون می‌باشد.

۲۰۰۵ : آغاز فعالیت

اولین اجرای هیون با گروه دابل اس در ۸ ژوئن ۲۰۰۵ صورت گرفت. در سال ۲۰۰۶ وی به همراه بقیه اعضای گروه در برنامه‌ای تحت عنوان 'از اینکه مرا از خواب بیدار کردی متشکرم' بازی نمود و به عنوان خوش خواب ترین فرد گروه شناخته شد. گروه دابل اس در سال ۲۰۰۷ جایزه MNet show Idol World را به دلیل فعالیت‌های مختلف در ژاپن از آن خود کرد.

در می۲۰۰۸ هیون به همراه هوانگ بو در برنامه 'ما ازدواج کرده ایم' ظاهر شد و نامزد دریافت جایزه بهترین زوج MBC گشت.

۲۰۰۹ : بازی در پسران برتر از گل

در سال ۲۰۰۹ آلبومی تحت عنوان 'کالکشن' از گروه انتشار یافت که هر کدام از اعضای گروه در آن به اجرای آهنگ‌های انفرادی پرداخته بودند. وی در همان سال در سریال پسران برتر از گل (ورژن کره‌ای) ظاهر و در نقش یون جی هو به ایفای نقش پرداخت.

هیون به خاطر بازی در این نقش جایزه بهترین هنرپیشه مرد را از Seoul International Drama Awards ۲۰۰۹ و جایزه محبوبیت را از فستیوال PaekSang Arts Awards دریافت نمود.

۲۰۱۰ : بازگشت ss501 و ترک DSP Media

در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۰ DSP Media اعلام کرد هیون این کمپانی را ترک کرده و به کمپانی KeyEast پیوسته‌است. علی رغم ترک کمپانی DSP Media، هیون اعلام کرد که گروه از هم پاشیده نشده و به زودی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وی بعدها توضیح داد که در آن زمان شرکتی حاضر به بستن قرارداد با تمام اعضای گروه نبوده و آن‌ها مجبور شده‌اند به طور جداگانه با کمپانی‌های مختلف قرارداد ببندند.

در سال ۲۰۱۰ در سریال بوسه شیطانی (ورژن کره‌ای یک مانگای ژاپنی) به ایفای نقش پرداخت. پخش اولین قست این سریال در یوتوب ، در کمتر از ۵ روز یک میلیون بازدید کننده داشت و در کل با بازدید ۱۷٫۵ میلیون، توانست رکورد پخش سریال در این شبکه اجتماعی را بشکند. این سریال اولین سریال کره‌ای است که در سایت یوتوب به نمایش در آمده‌است.

۲۰۱۱ : خواننده سولو

در ۸ ژوئن ۲۰۱۱ اولین مینی آلبوم هیون ، Break Down انتشار یافت. این آلبوم توسط استیون لی ساخته شد، شخصی که آهنگ‌های داغ گروه دابل اس ، "Love Like This" و "Love Ya" را ساخته بود. این آلبوم در ۱۰ روز اول حدود ۷۰٫۰۰۰ نسخه پیش فروش داشت و در همان هفته اول انتشار، رتبه اول چارت موسیقی Gaon Weekly Album Chart را از آن خود کرد.

با فروش ۱۰۰٫۴۳۳ کپی در ماه اول انتشار، این آلبوم توانست رتبه اول چارت موسیقی ماهیانه Gaon را نیز از آن خود کند.

وی همچنین تنها شخص کره‌ای می‌باشد که توانسته در شوی تایوانی The Person ظاهر شود.

در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۱ دومین مینی آلبوم هیون، Lucky منتشر شد که از آلبوم قبلی موفق تر بوده و توانست جایزه‌های بسیاری را از آن خود کند. در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ نیز آلبومی دیجیتالی تخت عنوان Marry You/Marry Me را روانه بازار کرد. این آلبوم محتوی ۴ آهنگ می‌باشد. موزیک ویدئوی Marry You/Marry Me در ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ به طور رسمی از سایت یوتوب پخش شد.

۲۰۱۲ : تور فن میتینگ/انتشار آلبوم در ژاپن/سریال city conquest

در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۲ مینی آلبوم ژاپنی خودش که ورژن ژاپنی Lucky guy و kiss kiss به علاوه یک تک آهنگ ژاپنی بود را منتشر کرد.

از می تا ژوئیه تمام فوکوس هیون روی فن میتینگ های جهانی بود و توانست درچین و هنگ کنگ و سنگاپور و تایوان و تایلند فن میتینگهای موفقی را برگزار کند.

هیون برای بازی در سریال city conquest که قرار بود از پایان ۲۰۱۲ یا ابتدای ۲۰۱۳ پخش شود قرار داد بست و برای نقش اول این سریال که شخصیت پیچیده و خاص و عاصی بخاطر ناعدالتیهای اجتماعی داشت انتخاب شد.

در ۴ ژوئیه درست چند روز قبل از شروع فیلم برداری سریال دومین البوم هیون به نام Heat در ژاپن منتشر شد.

در ۴ آگوست هیون در فستیوال ۲۰۱۲ Asia song festival که در کره برگزار میشد به عنوان the best artist جایزه را دریافت کرد.

در ۴اکتبر هیون خبر سریال را منتشر کرد و جشن یک سالگی Henecia در ژاپن را برگزار کرد و کمپانی ژاپنی خبر شروع به ضبط اولین البوم بزرگ ژاپنی هیون به نام unlimited را منتشر کرد.

در نوامبر از هیون دعوت شد که برای Madame Tussaud به عنوان مدل برای ساختن مجسمه مومی همکاری کند. همکاری که ۲۰۰ میلیون وون برای هیون سود داشت و در ۲۱ دسامبر مجسمه در موزه و استودیو madame Tussauds در بوسان رونمایی شد.

۱۲.۱۲.۲۰۱۲ تاریخ خاصی که هیون برای انتشار البوم unlimited خودش انتخاب کرد.که سریعا درصدر Oricorn daily قرار گرفت.

روزهای پایانی سال ۲۰۱۲ برای هیون پر بود از جوایز متعدد از جمله

Tower Records' K-Pop Lovers! Awards: Single Daesang (Grand Prize) for Heat, "Most Popular Overseas Artist" Award at ۲۰۱۲ Miguhui Awards,

four awards ( ’Most Popular Artist of the Decade’, ‘Asia Top Buzz Solo Artist’, ‘Hong Kong Top Buzz Solo Artist’, and ‘Taiwan Top Buzz Solo Artist’) at the ‘Yahoo! Asia Buzz Awards ۲۰۱۲′

The Most Popular Artist of the Decade' was his fourth consecutive win since ۲۰۰۹

۲۰۱۳ : Japan tour Unlimited/city conquest cancelling

از ۶ ژانویه هیون تور unlimited را درژاپن شروع کرد و فوکوس کرد که به فن های انجا نزدیک تر شود. کنسرت ها با موسیقی و اجرای زنده همراه بودند و اجراهای قوی هیون نظر همه منتقدین را به خود جلب کرد.

۲۴ فوریه همراه با تعدادی از خوانندگان هالیو در جشنواره ۲K۱۳ FEEL KOREA که برای اولین باز برگزار میشد به عنوان سوپراستار شرکت کرد.

روز ۲۵ فوریه بعد از تمام شدن دیدار با طرفداران در یک مرکز کودک برای فن میتینگ بزرگ پرو به آنجا رفت.جائیکه از روزها پیش طرفداران از شهر ها و کشورهای دیگر در آن تجمع کرده بودند و در اطراف هتل هیون و محل برگزاری کنسرت چادر زده بودند و با هیجان وعشقی دیوانه کننده منتظر پرنس هالیو بودند.

پس از آن تور ژاپن را همچنان از سر گرفت و پس از اتمام آن اعلام کرد که فعالیتش را برای بازگشت به k-pop بعد از ۲سال و نیم شروع کرده و احتمالا تابستان آلبوم جدیدی در کره منتشر خواهد کرد.

خبری درباره البوم unlimited منتشر شد که به علت فروش بالای ۱۰۰۰۰۰ بعنوان gold در لیستthe Recording Industry Association of Japan (‘RIAJ’) که بسیار معتبر است certificate شد

در فوریه شبکه KBS سریال city conquest را از لیست پخش خارج کرد و علت انرا مطرح شدن مسائل سیاسی و نابرابریهای اجتماعی در این سریال مطرح کرد و از آنجائیکه تهیه کنندگان نتوانستند مشکل را حل کنند هیون از این پروژه که با سختی بسیار برای ان آماده شده بود انصراف داد.

۲ مارس اجرای u-express که جشنواره در ژاپن بود را به پایان برد

مهمترین مشخصه هیون : بخشندگی و سخاوتمندی

هیون به عنوان یک هنرمند سخاوتمند شناخته میشود که همیشه بخشی از درامدش راصرف کارهای خیرخواهانه و بشردوستانه میکند و به افراد نیازمند و بخشهای بهداشت ودرمان کمک میکند

از مارس ۲۰۱۳ شرکت در پروژه variety show شبکه sbs به نام barefoot friends رو شروع کرد. مجری برنامه هودانگ که از مجری های بین المللی کره است میباشد. یوئی از after school و ایونهیوک از superjunior و یون سی یون از اعضای دیگر شرکت کننده در این برنامه بودند ولی در مجموع هیون به عنوان سوپر استار در برنامه حضور داشت. در قسمتهای اول فیلمبرداری در کشورهای آسیایی مثل ویتنام و اندونزی و. .. انجام شد. ولی قسمت های بعدی در خود کره فیلم برداری شد. ولی هیوری از می به عنوان مهمان به تیم اضافه شد.

۲ ژوئن هیون در جشنواره کی پاپ در کوموماتو ژاپن شرکت کرد.متأسفانه بخاطر قرارداد کمپانی با شبکه DATV ژاپن اجازه پخش اجرای هیون در این جشنواره و همچنین از u express به شبکه sbs که امتیاز پخش را انحصارا داشت داده نشد و کمپانی خیلی ناشیانه علت را بد بودن کیفیت صدا مطرح کرد کهبا توجه به فن کمها غیرقابل باور بود.

۵ژوئن همزمان با انتشار رسمی آلبوم tonight که سومین سینگل ژاپنی از هیون است فن میتینگ و هند شیکینگ برای هزاران نفر انجام شد و هدیه تولد هیون به فنهاش بود.

۶ ژوئن (روز تولدش) سینگل کره ای هیون به نام the reason I live به مناسبت تولدش به بازار اومد که شعر فوق العاده ای داشت و در تشکر از فن ها و حمایتهاشون و عشق هیون به فنها بود.

۸ جون فن میتینگ بزرگ هیون بعد از یکسال و نیم در سئول به نام Party people که قبل از آنهم هند شیکینگ لوته انجام شد برگزار کرد. ۲۱ ژوئیه سریال city conquest از شبکه datv ژاپن پخش شد. در ژآپن به علت همزمانی انتشار البوم هیون و آیدولهای یکی از مافیاهای موسیقی اجازه شرکت هیون در برنامه های تلویزیونی داده نشد با این حال با رکورد فروش بالای ۱۰۰۰۰۰ نسخه آلبوم در روز اول به رتبه دوم لیست oricon رفت. پخش خود سریال در این شرایط میتواند به عنوان تبلیغی برای هیون باشد.

البوم round۳ که سومین میتی البومه هیونه روز ۲۲ ژوئیه منتشر شد. قبل از اون موزیک ویدئوی unbreakable منتشر شد که طوفانی به پا کرد. هیون ظرف چند روز اول به صدر تموم لیست ها رفت اما موزیک ویدئو your story باعث ناراحتی بعضی از فن ها شد. ..

در ۲۱ نوامبر فیلم برداری سریال ۲۴ قسمته جدید هیون به نام نسل الهام بخش شروع شد با بازی در این سریال هیون باعث شد که فن ها تصویر پسرگلش رو فراموش کنند و تصویری مبارز و شجاع و کاریزما از شین جونگ در ذهن فن ها به جا گذاشته بشه."این فیلم تا الان خیلی رکورد خوبی رو در درصد بیننده کسب کرده و دوم شده و این درصد برای فیلمی که هنوز قسمتای اولش پخش شده خیــلی خوبه واین باعث خوشحالی فن هاست بازی هیون جونگ در این فیلم باعث شد که اون در بهبود مهارت های بازیگری خودش مخصوصا در زمینه ی مبارزی پیشرفت چشمگیری داشته باشه. "

کیم هیون جونگ برای پنجمین سال متوالی جایزه 'Yahoo Asia Buzz Awards ۲۰۱۳' را که در هنگ کنگ برگزارشده بود دریافت کرد. او عنوان "بالاترین هنرمند کره ای BUZZ" که جایزه بیشترین میزان جستجو هنرمند کره ای را در پورتال سایت درسال گذشته داشته.خواننده تبدیل شده به بازیگر به علت درگیری های زمانی در اول دسامبر نتوانست در مراسم شرکت کند اما هوادارانش را باتشکرکردن مطمئن کرده.

کیم هیون جونگ در این باره منتشر کرد " من در حالیکه مشغول فیلم برداری درام"دوران احساسات" بودم خبرهای جایزه ام راشنیدم.بخاطر برنامه فیلم بردای نتوانستم در مراسم اعطای جوایز شرکت کنم اما از همه طرفداران بخاطر ساپورت های تمام نشدنیشان در پنج سال گذشته تشکر میکنم... من با بازیگری و موسیقی خوب برمیگردم."

آلبوم‌ها

  • ۲۰۰۸ – Digital Single Thank You
  • ۲۰۱۱ – ۱st mini album Break Down
  • ۲۰۱۱ – ۲nd mini album Lucky
  • ۲۰۱۱ - Digital Single Marry You/ Marry Me
  • ۲۰۱۳ - tonight
  • ۲۰۱۳ - round۳

دی وی دی‌ها

  • ۲۰۱۰ – Ready,Action! Spain Photo Book
  • ۲۰۱۰ – Kim Hyun Joong's "First Love Story DVD"

فیلم شناسی

فیلم ها

سال نام نقش
۲۰۰۶ داستان پای/طعم کوسه صدا

سریال های تلویزیونی

سال نام در نقش شبکه
۲۰۰۵ Nonstop قسمت ۲۰۸ ام بی سی
۲۰۰۵  ?Can Love Be Refilled ویلیام کی بی اس۲
۲۰۰۷ هتل داری اس اس۵۰۱ (کمیو قسمت ۱) تی‌وی آساهی
۲۰۰۸ نور افکن اس اس۵۰۱ ام بی سی
۲۰۰۹ پسران فراتر از گل ها یون جی هو کی بی اس۲
۲۰۱۰ بوسه شیطنت آمیز بک سئونگ جو ام بی سی
۲۰۱۱ رؤیای بلند کمیو (قسمت 1) کی بی اس۲
۲۰۱۳ غلبه بر شهر بک میرو کی بی اس
۲۰۱۴ نسل الهام بخش شین جانگ ته کی بی اس۲

برنامه های تلویزیونی

نام نمایش سال شبکه قسمت ها
مرد اکس / مرد اکس جدید ۲۰۰۷-۲۰۰۵ اس بی اس * مرد اکس(قسمت 39, 41-44, 46, 52, 61)
  • مرد اکس جدید (قسمت 3, 4, 12)
شیلات طلایی ۲۰۱۱-۲۰۱۶ ام بی سی تاریخ 2006/12/06 / 2011-06-08
ما ازدواج کردیم ۲۰۰۸ ام بی سی قسمت ۹ تا ۳۸ فصل ۱ (با هانگبو)
تفرج خانواده ۲۰۰۹ اس بی اس مهمان قسمت ۶۴-۶۵
مرد دونده ۲۰۱۱ اس بی اس قسمت ۴۷-۴۶
قلب قوی ۲۰۱۱ اس بی اس قسمت10و11قسمت81تا83قسمت101و102
دوستان پا برهنه ۲۰۱۳ اس بی اس قسمت ۱ تا ۲۹

موزیک ویدئو

  • ۲۰۰۵ ۲Shai – She Laughed
  • ۲۰۰۶ Eru – Black Glasses
  • ۲۰۰۹ Kim Joon – Jun Be O.K
  • ۲۰۱۰ Gummy – As A Man
  • ۲۰۱۱ Kim Hyun Joong – "제발" (Please
  • ۲۰۱۱ Kim Hyun Joong – Break Down
  • ۲۰۱۱ Kim Hyun Joong – Kiss Kiss
  • ۲۰۱۱ Kim Hyun Joong – Lucky Guy
  • ۲۰۱۳ kim hyun joong - i cant erase you
  • ۲۰۱۳ kim hyun joong - cappuccino
  • ۲۰۱۳ kim hyun joong - tonight
  • ۲۰۱۳ kim hyun joong ft. jay park - unbrakabale
Kim Hyun Joong- your story ۲۰۱۳
هئو یونگ سنگ
هئو یونگ سنگ (به کره‌ای:허영생 به انگلیسی: Heo Young-saeng) (زاده ۳ نوامبر ۱۹۸۶ - سئول) بازیگر، خواننده، مدل در کره جنوبی است. وی به دلیل خواندن در گروه دابل اس ۵۰۱ شناخته شد. وی فعالیت خوانندگی را به طور انفرادی در می ۲۰۱۱ با آلبوم Let it go آغاز کرد و در نوامبر ۲۰۱۱ تئاتر موزیکال سه تفنگدار را بر روی صحنه برد.

زندگینامه

۲۰۰۵: آغاز فعالیت

یونگ سنگ کارآموز سابق شرکت SM Entertainment که بعدا به شرکت DSP Media پیوست در ۸ جون ۲۰۰۵ به عنوان عضوی از گروه SS۵۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد. وی از می تا آگوست ۲۰۰۶ برنامه‌ای رادیویی SS۵۰۱'s Youngstreet را با یکی دیگر از اعضای گروه به نام پارک جونگ مین اجرا می‌کرد.

در آگوست ۲۰۰۶ یونگ سنگ به دلیل عمل جراحی حنجره مجبور شد اجرای آن برنامه را به یکی دیگر از اعضای گروه به نام کیم کیو جونگ بسپارد. در سال ۲۰۰۸ با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جونگ مین و کیم هیون جونگ، یونگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ به مرحله اجرا در آورد.

آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریال پسران برتر از گل، را اجرا نمودند این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت کرد.

۲۰۱۰: ترک کمپانی DSP Media

در جون ۲۰۱۰ یونگ سنگ به همراه کیم کیو جونگ در پی عدم تمدید قرارداد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت B۲M Entertainmenn منعقد نمودند.

۲۰۱۱: اجرای انفرادی

طی برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود یونگ سنگ اولین اجرای سولوی خود را در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۱ انجام دهد اما به دلیل آسیب دیدگی رباط دست راست وی در حین تمرین رقص این برنامه به تاریخ می‌همان سال موکول گشت. مینی آلبوم یونگ سنگ به نام Let it goکه خواننده‌های دیگری همچون کیم کیو جونگ و هیونا از گروه دخترانه ۴minute نیز در آن همکاری داشتند در ۱۲ می‌۲۰۱۱۱ منتشر شد و در همان هفته اول انتشار رتبه اول را در چارت موسیقی (Gaon Chartt)کسب نمود.

تک آهنگ‌ها

آهنگ‌های اجرا شده به طور انفرادی

  • ۲۰۰۷ - "Hajimete Miru Sora Datta" (はじめて見る空だった) - Kokoro
  • ۲۰۰۸ - "Is It Love?" (사랑인거죠) - U R Man
  • ۲۰۰۹ - "Nameless Memories" (이름없는 기억) - Solo Collection

آلبوم‌ها

  • ۱۲ می ۲۰۱۱- Let It Go - ۱st korean mini album
  • ۲۲ می ۲۰۱۲- SOLO - ۲st korean min album
  • ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۲ - Over Joyed -۱st japanese mini album
  • 3 جولای 2013 - Memories For You - 2nd japanese mini album
  • 16 اکتبر 2013 - She - 3rd korean mini album

موسیقی فیلم

  • ۲۰۰۹ - (I Erase Tears" (눈물을 지워가) - Friend، Our Legend OST (MBC TV drama
  • ۲۰۰۹ - (I Love You ... I'm Sorry" (사랑해요.. 미안해요..) - Will It Snow For Christmas? OST (SBS TV drama
  • ۲۰۱۱ - (Sad Song" (슬픈 노래는) - Protect the Boss OST (SBS TV drama
  • ۲۰۱۱ - (The Words On My Lips" (입술에 맺힌 말) - Fermented Family OST (jTBC TV drama

دی وی دی

  • March ۲۰۱۱ - Young Saeng & Kyu Jong: Summer and Love -Japanese edition only
  • September ۲۰۱۱ - Heo Young Saeng - First Solo Story
  • December ۲۰۱۱ - Young Saeng & Kyu Jong - ۲۰۱۲ Double Attraction -Limited Edition

فیلم شناسی

  • (Radio DJ - SS۵۰۱'s Youngstreet - SBS (May to ۲۱ August ۲۰۰۸
  • ۲۰۰۵ - M! Countdown - Mnet

اجرا

  • ۲۰۱۱ - Seoul Tokyo Music Festival ۲۰۱۱ - Saitama Super Arena، Japan
(۲۰۱۱ - The Three Musketeers (۳ November to ۱۸ Decembe

کیم کیو جونگ

کیم کیو جونگ(به کره‌ای 김규종، به هانجا: 金奎鐘) متولد 24 فوریه 1987 یکی از اعضای گروه کره ای SS۵۰۱ است.

وی در کارنامه فعالیت‌های خود اجرای تئاتر موزیکال شاهزاده زمان (Goong)را دارد وی در این تئاتر موزیکال در نقش لی شین ظاهر شد. کیو جونگ هم چنین فعالیت خوانندگی سولوی خود را در سپتامبر ۲۰۱۱ با انتشار آلبوم Turn on me آغاز کرد.

زندگی‌نامه

2005 تا 2009 : فعالیت در SS501

کیو در ۸ جون ۲۰۰۵ فعالیت خود را با آلبوم Warning به عنوان عضوی از گروه SS۵۰۱ آغاز کرد. دومین مینی آلبوم آن ها با نام "شاهزاده برفی" (Snow Prince) در اواخر همین سال منتشر شد. همزمان با انتشار این آلبوم آن ها فن کلاب رسمی خود با نام "Triple S" را راه اندازی کردند. گروه بعد از دریافت جایزه های زیاذی به عنوان یک گروه تازه کار به محبوبیت بزرگی دست یافت.

حرفه بازیگری کیو از ۱۱ می ۲۰۰۶ با بازی در سریال هیپ هاپ Break شروع شد. کیو در همان سال با بقیه اعضای گروه دابل اس به غیر ازهئو یونگ سنگ که در دوران نقاهت جراحی حنجره به سر می‌برد دوبله فیلم انیمیشینی Pi's Storyy را انجام داد.

در پی عمل جراحی ناگهانی هئو یونگ سنگ، کیو در ۲۱ آگوست به عنوان دی جی در رادیوی SS501's Youngstreet به جای یونگ سنگ و در کنار دیگر عضو گروه پارک جونگ مین شروع به کار کرد.

در اواخر سال 2007 گروه فعالیت خود را با انتشار تک آهنگ ژاپنی Kokoro در ژاپن نیز گسترش داد. بعد از این که این آهنگ در چارت آهنگ های محبوب ژاپنی به رتبه 5 رسید گروه دو آهنگ دیگر به نام های Distance و SS501 را نیز منتشر کرد.[۱] در پی موفقیت این آهنگ ها ، در ژانویه 2008 آن ها جایزه بهترین هنرمندان تازه کار را از Japan Gold Disc Award دریافت کردند. SS5011 اولین هنرمندان کره ای بودند که موفق به دریافت این جایزه شدند.

بعد از این آن ها همزمان آهنگ Deja Vu را در کره و Lucky Days را در ژاپن منتشر کردند. اما با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جونگ مین و کیم هیون جونگ، هئو یونگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ  به مرحله اجرا درآورد.

آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریال پسران برتر از گل، را اجرا نمودند. این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards و جایزه بهترین موسیقی متن سریال سال را از Mnet Asian Music Awards دریافت کرد. آن ها هچنین به عنوان مهمان در قسمت چهارم این سریال حاضر شدند و آهنگ Ur Mann را اجرا  کردند.

در 2009-2010 با بازگشت پارک جونگ مین و کیم هیون جونگ، گروه پروژه های Destination , Rebirth , Solo Collection و All My Love را منتشر کرد. کیو جونگ متن آهنگ سولوی خود به نام Never Let You Go و ورس خود در آهنگ Green Peas را خودش نوشته بود.

۲۰۱۰: ترک کمپانی DSP Media

در جون ۲۰۱۰ کیو جونگ به همراه هئو یونگ سنگ در پی عدم تمدید قرارداد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت B2M Entertainmenn منعقد نمودند.

۲۰۱۱: اجرای انفرادی

کیو تئاتر موزیکال شاهزاده زمان (Goong)، (به کره‌ای: 뮤지컬 궁 سریال معروفی با بازی یون اون هی و چا چی هون) را با بازی در نقش لی شین بر روی صحنه برد

استقبال از این تئاتر موزیکال به حدی بود که باعث شد در توکیوی ژاپن نیز به طور اختصاصی به اجرا در آید.

وی هم چنین در آهنگ "Reainy Heart" با هئو یونگ سنگ همکاری نموده و قطعه رپ این آهنگ را اجرا کرده است.

بازگشت دوباره

کیو جونگ بعداز اتمام دوسال سربازی، به همراه دو عضو هئو یونگ سنگ و کیم هیونگ جون در سال ۲۰۱۶ با عنوان double s 301 که زیر مجموعه‌ای از ss501 است،کامبک دادند و انتظار می‌رود دو عضو دیگر، کیم هیون جونگ و پارک جونگ مین، بعداز اتمام دوران سربازی خود به این سه بپیوندند. آنها به قول خود که بازگشت دوباره بود، عمل کردند.

تک آهنگ‌ها

آهنگ‌های اجرا شده به طور انفرادی

  • ۲۰۰۷: "Hikari" (光) - Kokoro
  • ۲۰۰۸: "Never Let You Go" - U R Man
  • ۲۰۰۹: "Wuss Up" - Solo Collection

آلبوم‌ها

  • ۹ سپتامبر ۲۰۱۱: Turn Me On - 1st mini album
  • ۲۰جولای ۲۰۱۲: Meet Me Agane - 2st mini album

دی وی دی

  • ۲۰۱۱ - Young Saeng & Kyu Jong: Summer and Love (Japanese edition only)

فیلم شناسی

تلویزیون/فیلم

  • ۲۰۰۶: Break - Mnet
  • ۲۰۰۶: Pi's Story (Korean version) as Clam and Crab -voice only
  • ۲۰۰۹: SETI (Searching for Extra-Terrestrial Intelligence) - Daum
  • ۲۰۱۱: Go! Mrs. Go! - CSTV

برنامه‌های واریته

  • ۲۰۰۵ - M! Countdown - Mnet as MC
  • ۲۰۰۸: Manwon Haengbok - MBC -episodes 19 and 26 April
  • ۲۰۰۸: Shopping King - Olive -13 May
  • ۲۰۰۸: God of Cookery Expedition - MBC (21 November 2008 to ۱ مه ۲۰۰۹) as host

برنامه‌های رادیویی

  • SS501's Youngstreet - SBS (from ۲۱ اوت ۲۰۰۶)

اجرا

  • ۲۰۱۱ - Goong: Musical as Lee Shin
۲۰۱۱ - Seoul Tokyo Music Festival 2011 - Saitama Super Arena، Japan

پارک جونگ مین

پارک جونگ مین (کره‌ای:박정민؛ انگلیسی:PARK JUNG MIN) در ۳ آوریل ۱۹۸۷ در  سئول در کره جنوبی به‌دنیا آمده است. او یکی از هنرمندان کره جنوبی است. او فعالیت خود را با عضویت در گروه دابل اس ۵۰۱ (SS501) به‌همراه کیم هیون جونگ لیدر گروه، هئو یونگ سنگ پرنس و رهبر صدا گروه، کیم کیو جونگ مرکز گروه و کیم هیونگ جون کوچک‌ترین عضو و رپر گروه در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. او اولین تجربه بازیگری خود را در بازی در میوزیکال (Grease) کسب کرد. پارک جونگ مین اولین عضو گروه دابل اس هست که فعالیت تکی خود را با آلبوم تنها نیستم (Not Alone) آغاز کرد. در تابستان ۲۰۱۴ وی آلبوم Summer break (تعطیلات تابستان) عرضه کرد. در پاییز ۲۰۱۴ جونگ مین به برگزاری تور آمریکای لاتین پرداخت و در آمریکا موزیک ویدیو های Softly و "Winter love" را اجرا کرد و در اوآخر سال ۲۰۱۴ به ساخت آلبوم "Cristmas Kiss" پرداخت و در حال حاضر درحال خدمت سربازی می باشد.

بیوگرافی

پسر بچه‌ ی ناخواسته ای که در یک روز بهاری در سال ۳ آوریل ۱۹۸۷ پا به این دنیا گذاشت. او در یک دبیرستان شبانه‌روزی درس خواند .. اون از نخست صدای گیرایی داشت .. اون همکلاس یکی از اعضای گروه دابل اس۵۰۱ بود و با تلاش خودش موفق شد به معروفیتی کم نظیر در آسیا دست کند و تا سال 2010 عضو یکی از گروه‌های پرطرفدار آسیا (SS501) بود که به دلایل مختلفی در سال ۲۰۱۰ منحل شد.

قبل از تشکیل گروه دابل اس ۵۰۱

پارک، متولد و در سئول بزرگ شد. او دارای یک برادر و یک خواهر بزرگتر است، که هیچ یک از آنها در صنعت سرگرمی کار نمی‌کنند. وقتی که او ۱۳ ساله بود، پارک توسط آژانس دی اس پی (DSP) کشف شد و توسط رسانه‌های سرگرمی و SM پذیرفته شد. در آن زمان، SM به او گفت که آنها در حال تشکیل یک گروه جدید هستند، اما این گروه شامل اعضای بسیاریست (که با توجه به حدس پارک، "احتمالاً سوپر جونیور" بوده است. من آنها را در حال تمرین دیده‌ام. ") پارک در نهایت DSP را انتخاب کرد زیرا او بر این اعتقاد بود که او در رااولین فرصت از طریق DSP وارد گروهی خواهد شد.

پارک در دانشگاه معلم دونگگوک (Dongguk)حضور یافت. که در آن او نماینده شورای دانشجویان به همراه کیم هیونگ جون یکی دیگر از اعضای دابل اس بود با این حال، به دلیل عدم وجود ثابت کیم هیونگ جون در مدرسه به دلیل آموزش خود با رسانه DSP(که بعداً سازمان خودشان شد) پارک گفت که او تا به حال کیم را هرگز قبل از تشکیل دابل اس ملاقات نکرده بود

۲۰۰۵–۲۰۱۰:دابل اس ۵۰۱

او با دابل اس ۵۰۱ در ۸ ماه ژوئن سال ۲۰۰۵ به عنوان صدای زیر گروه و دومین عضوی که وارد گروه شد آغاز به کار کرد.

پارک جونگ مین همراه با دیگر اعضای دابل اس ۵۰۱، به جز هئو یونگ سنگ، که دوره نقاهت بعد از یک عمل جراحی را می‌گذراند، دوبلر نسخه کره‌ای داستان انیمیشن فیلم پی در سال ۲۰۰۶ شد.

در سال ۲۰۰۶، پارک در برنامه رادیویی خیابان جوان بر روی سیستم پخش سئول (SBS) با همکاری عضو دیگر گروه هئو یونگ سنگ در ۱ مه ۲۰۰۶ شروع به کار کرد. هنگامی که هئو برنامه را در ۲۱ ماه اوت سال ۲۰۰۶، با توجه به وضعیت گلو نیاز به عمل جراحی حنجره داشت ترک کرد، پارک جونگ مین با کیم کیو جونگ، یکی دیگر از اعضای گروه این برنامه را ادامه داد.

پارک جونگ مین در دو برنامه‌های تلویزیونی حضور یافت: تئاتر بشر ۲۰۱۰، بازی خود را به عنوان شخصیت اصلی، و دیگری آنچه زنان می‌خواهند. در سال ۲۰۰۸، او برای اولین بار در تائتر موزیکال گریس حضور یافت، بازی در نقش اصلی مرد، دنی پارک.

۲۰۱۰: هنرمند سولو

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۰، پس از انقضای قرارداد پارک با رسانه DSP، او قراردادی با رسانه CNR، شرکت به طور مشترک توسط شرکت تایوانی تولید کمیک ریتز و رسانه کره‌ای روی، برای شروع حرفه انفرادی خوددر ۱۰ اوت ۲۰۱۰ امضا کرد. رسانه CNR اعلام کرد که فعالیت‌های دابل اس ۵۰۱ در اولویت قرارداد او قرار دارد و گروه آنها منحل نگردیده است.

پارک اولین آلبوم انفرادی خود را، تنها نیستم، در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۱ منتشر کرد، و برای ارائه آلبوم خود به تایوان و سنگاپور سفر کرده است. عکس‌ها و آلبوم او در تایوان موسیقی توسط سونی تایوان توزیع شده است. 

ژاپن به منظور کمک به قربانیان زلزله و سونامی توکیو در آوریل ۲۰۱۱، کنسرت خیریه‌ای در سازمان ملل متحد در یوکوهاما برگزار کرد، که پارک با خواننده ژاپنی میهیمان رو جی تی (Mihimaru GT)آهنگ دو نفره‌ای اجرا کرد.

۲۰۱۲: باغ فوندآت، طرح دعوت در دادگاه علیه CNR، آلبوم زیبا

در فوریه ۲۰۱۲، پارک کنار جیان من شو، کینگ وان وانگ و لیا لی، در درام تایوانی باغ فوندآت در نقش اصلی بازیگر مرد به عنوان پارک هی هوان حضور یافت. بین ۲ تا ۷ آوریل، پارک در برنامه مد دومینیک در هفته مد ۲۰۱۲ سئول برای طراح سونگ هی میونگ، که لباس‌های آلبوم سرنوشت دابل اس ۵۰۱ طراحی کرده بود شرکت کرد. او در لباس فرشته تاریک با بالهای گسترده حضور یافت.

در ۱۲ آوریل، پارک حکم دادگاه منطقه مرکزی سئول را علیه آژانس CNR برای لغو قرارداد منحصر به فرد دریافت کرد، یک منبع نزدیک به پارک گفت:

"قرارداد منحصر به فرد با CNR اعلام کرد که سود خواهد بود ۸-به-۲ برای کسانی که از کره و ۵-به-۵ برای کسانی که از خارج از کشور آمده‌اند خواهد بوداما این سود هرگز به بالاتر از ₩ ۱۵۰ میلیون از زمان توزیع در سال گذشته بالاتر نرفت."

به گفته یکی دیگر از منابع رسانه‌ای، پارک CNR را در ماه مارس ۲۰۱۲ ترک کرد، اما برنامه خود را در ژاپن در تاریخ ۱۴ آوریل با وجود آن اوضاع ادامه داد.

پس از طرح دعوی در دادگاه، پارک جونگ مین در ژاپن با استفاده از نام «رومئو» تحت شرکت موسیقی ویکتور آغاز بکار کرد. او ۲ آلبوم خود به نام قلبت را به من بده و امشب این شب است در ماه‌های سپتامبر و اکتبر به ترتیب به انتشار رسانید. پس از آن، او به کره بازگشت به ادامه حرفه‌ای موسیقی خود را به عنوان "پارک جونگ مین" و تولید منحصر به فرد تک آلبوم تحت عنوان زیبا و در پایان سال ۲۰۱۲، او آلبوم کامل ژاپنی خود را به عنوان تئاتر نیمه شب به عنوان رومئو به انتشار رسانید. او در کنسرت خود در سالن شهر توکیو، به هر دو عنوان، "پارک جونگ مین" و "رومئو" به اجرا رسانید.

آهنگ‌های ثبت شده

تک‌آهنگ‌های تکی در آلبوم گروهی دابل اس ۵۰۱

  • ۲۰۰۷ "اینجا" در آلبوم کوکورو
  • ۲۰۰۸ "اگه نمی تونی" از کالکشن سولو
  • ۲۰۰۹ "فقط من؟" OST فیلم "دیدار"

آلبوم‌ها و آهنگ‌های تکی

کره‌ای

سال عنوان جزئیات لیست آهنگ‌ها
2011 Not Alone
  • تاریخ انتشار:۲۰ ژانویه ۲۰۱۱
  • Label: CNr Media
  • Format: Single
  • زبان: کره‌ای
The, Park Jung Min
  • تاریخ انتشار:۱ آوریل ۲۰۱۱
  • Label: CNr Media
  • Format: Mini Album
  • زبان: کره‌ای
2012 Beautiful
  • تاریخ انتشار:۱۴ نوامبر ۲۰۱۲
  • Label: Yamaha A&R, CJ E&M
  • Format: Single
  • زبان: کره‌ای

ژاپنی

سال عنوان جزییات لیست آهنگ‌ها
۲۰۱۱ Wara Wara The, Park Jung Min
  • تاریخ انتشار:۲۵ مه ۲۰۱۱
  • Label: CNr Media, Warner  Music Japan
  • Format: Mini Album
  • زبان: ژاپنی
۲۰۱۲ Give Me Your Heart
  • تاریخ انتشار:۵ سپتامبر ۲۰۱۲
  • Label: Colourful  Records/Victor Entertainment
  • Format: Single
  • زبان: ژاپنی
  • Info: انتشار as ROMEO
Tonight's The Night
  • تاریخ انتشار:۳۱ اکتبر ۲۰۱۲
  • Label:Colourful Records/Victor Entertainment
  • Format: Single
  • زبان: ژاپنی
  • Info: انتشار as ROMEO
Midnight Theatre
  • تاریخ انتشار:۱۹ دسامبر ۲۰۱۲
  • Label: Colourful  Records/Victor Entertainment
  • Format: Album
  • زبان: ژاپنی
  • Info: انتشار as ROMEO
۲۰۱۴ ''Save Us Tonight''
  • تاریخ انتشار: ۱۲ مه ۲۰۱۴
  • Label: Park JungMin Inc, Tower Records Shibuya
  • Format: Mini Album
  • زبان: ژاپنی، کره ای
{{hidden|Tracklisting|
  1. Save Us Tonight
  2. I Feel You (Shadow Love)
  3. ふたり
  4. Save Us Tonight [Inst.]
  5. I Feel You (Shadow Love) [Inst.]
  6. ふたり [Inst.]
''Limited Edition A''
  1. あなた以外誰も抱きしめない
  2. Feel It
  3. ふたり
  4. Save Us Tonight
  5. あなた以外誰も抱きしめない [Inst.]
'' Limited Edition B''
  1. I Feel You (Shadow Love)
  2. Feel It
  3. Save Us Tonight
  4. ふたり
  5. Feel It [Inst.]
''Korean Version'"
  1. Save Us Tonight [Kor. Ver.]
  2. Now [Kor. Ver. of "あなた 以外誰も抱きしめない"]
  3. Feel It [Kor. Ver.]
  4. I Feel You (SHADOW LOVE) [Kor. Ver.]
  5. 귓가에 [Kor. Ver. of "ふた り"]

موسیقی متن

سال اطلاعات هم بخشی
۲۰۱۰

Superstar OST

  • انتشار: ۹ مارس ۲۰۱۰
  • "나 뿐인가요" (Only Me?)
۲۰۱۱

Love Song In August OST

  • انتشار: ژوئیه ۲۰۱۱
  • "君色" (Your Color)

The Princess' Man OST

  • اتنشار: ۱۷ اوت ۲۰۱۱
  • "그립다" (Missing You)
۲۰۱۲

Fondant Garden OST

  • انتشار: آوریل ۲۰۱۲
  • "壞人" (Bad Person)

موزیک ویدئو

سال ترانه آلبوم
۲۰۱۱ "Not Alone" Not Alone
"눈물이 흐를 만큼" (Like Tears are Falling) The, Park Jung Min
"涙、流れるほど" (Like Tears are Falling) [Jap. Ver.] Wara Wara The Park Jung Min
۲۰۱۲ "Give Me Your Heart" Give Me Your Heart
"Tonight's The Night" Tonight's The Night
"Beautiful" Beautiful
۲۰۱۴ "Save Us Tonight" Save Us Tonight
"Summer Break" Summer Break
"Softly" Alive
"I'm Alive" Alive
"Winter Love" Winter Love

فیلمها

فیلم

سال عنوان Hangul نقش
۲۰۰۶ Pi's Story 파이 스토리 Voice (Korea Version)

سریالهای تلویزیونی

سال عنوان Original عنوان نقش شبکه گونه
۲۰۰۵ Nonstop 5 논스톱 ۵ Cameo Ep.207 MBC Sitcom
۲۰۰۶ Can Love Be Refilled? 사랑도 리필이 되나요 Jung-min کی‌بی‌اس۲ Sitcom
۲۰۰۷ Hotelier ホテリアー Cameo Ep.7 (with دابل اس ۵۰۱ (گروه خواننده)) تی‌وی آساهی ژاپنی drama
۲۰۰۸ Elephant 코끼리 Himself Ep.85 MBC Sitcom
Spotlight 스포트라이트 Cameo (with دابل اس ۵۰۱ (گروه خواننده)) MBC Drama
۲۰۱۰ Human Theater 인생극장 Himself Ep.1-6 MBC every1
۲۰۱۱ Pianissimo[۳۳][۳۴]
(DVD عنوان: Super Star)[۳۵]
피아니시모 Detective Cha Min-seo (Ep. "Meet") TrendE Mini drama
Love Song In August[۳۶] 八月のラヴソング Himself درامای ژاپنی
۲۰۱۲ Fondant Garden[۳۷] 翻糖花園 Park Hee-hwan/Pu Xi-huan/Han Ji CTV درام تایوانی

تئاتر موزیکال

سال عنوان نقش یادداشت‌ها
۲۰۰۸ Grease Danny Park
۲۰۱۰ Bonds Of Boys Park Jung-sol ژاپنی musical
۲۰۱۳ Summer Snow Kan Jinha ژاپنی musical
۲۰۱۴ If I Park Japanese original dance musical

گوینده رادیو

  • ۱ مه ۲۰۰۶ -۱۵ آوریل ۲۰۰۷: SBS Power FM - SS501's Young Street (کره‌ای: SS501의 영스트리트)

جوایز

سال جایزه Category Nominated work نتیجه
۲۰۰۹ Golden Ticket جایزه‌ها Best New Musical Talent Grease برنده
۲۰۱۲ So-Loved جایزه‌ها
(First European KPOP جایزه‌ها)
Japan Release Give Me Your Heart نامزدشده

کیم هیونگ جون


کیم هیونگ جون(به کره ای : 김형준; به انگلیسی:Kim Hyung-jun ) متولد ۳ آگوست ۱۹۸۷ می باشد. او یک موسیقی دان و جوانترین عضو گروه خوانندگی ss501 در کره ی جنوبی است. وی در کارنامه فعالیت های خود اجرای تئاتر موزیکال کافئین (caffeine) را دارد ٬این موزیکال یک داستان عاشقانه در مورد یک کارگر بی باک رستوران و یک پیشخدمت خیلی با دقت ست. کیم هیونگ جون هم چنین فعالیت خوانندگی سولوی خود را در ماه مارس ۲۰۱۱ با انتشار آلبوم my girl آغاز کرد.
زندگینامه
۲۰۰۵ : آغاز فعالیت
کیم هیونگ جون در ۸ جون ۲۰۰۵ فعالیت خود را به عنوان کوچکترین عضو از گروه SS۵۰۱ آغاز کرد که به لقب baby معروف شد. هیونگ در سال ۲۰۰۶ با بقیه اعضای گروه SS۵۰۱ به غیر از هو یونگ سنگ که در دوران نقاهت جراحی حنجره به سر می برد دوبله فیلم انیمیشینی Pi's Story را انجام داد. در سال ۲۰۰۸ با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جونگ مین و کیم هیون جونگ، یونگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ به مرحله اجرا در آورد.آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریال پسران فراتر از گل ها، را اجرا نمودند این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت کرد.

۲۰۱۰ : ترک کمپانی DSP Media
در جون ۲۰۱۰ در پی عدم تمدید قرار داد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت S-Plus Entertainment در آگوست ۲۰۱۰ منعقد نمود. در ماه دسامبر ٫ هیونگ به همراهی برادر کوچک خود کیم بام به راه اندازی شرکت HnB که مخفف (Happy n Bright) است پرداختند.اولین شخصیت تجاری یک خرس با دایره های سیاه زیر چشم خود برای کارمندان و کارکنان خسته و کسانی که احاس فشار میکنند طراحی شد.

۲۰۱۱ : اجرای انفرادی
در ژانویه ۲۰۱۱ ٬ وی با توجه به دریافت پیام خصوصی از آفیشال ژاپنی خود با امضای قرار داد کمپانیه Avex Entertainment فعالیت ژاپنی اش را آغاز کرد.در ۸ مارس ۲۰۱۱ کیم اولین آلبوم انفرادی خود را منتشر کرد ٫ با دو موزیک ویدئویی "oH! aH!" و "Girl".پارک جانگ مین در طول ضبط ویدئوی "Girl" با هیونگ ملاقات کرد.در ۶ آپریل ۲۰۱۱ از دو آهنگ با ورژن ژاپنی خود جایزه گرفت. در اکتبر ۲۰۱۱ اولین تئاتر موزیکال کمدی دراماتیک خود را ارائه داد و سپس در موزیک ویدئوی "Paparazzi" که خواننده ی آن کن می یون است نقشه تقریبا برجسته ای داشت. هیونگ سولو آلبوم جدید خود را در جولای ۲۰۱۲ منتشر کرد.

۲۰۱۶ : بازگشت دوباره
هیونگ جون بعداز اتمام دوسال سربازی ،به همراه دو عضو هئو یونگ سنگ و کیم کیو جونگ در سال 2016 با عنوان double s 301 که زیر مجموعه ای از ss501 است،کامبک داند و انتظار میرود دو عضو دیگر،کیم هیون جونگو پارک جونگ مین،بعداز اتمام دوران سربازی خود به این سه بپیوندند.آنها به قول خود که بازگشت دوباره بود،عمل کردند. انها اولین البوم خود را به نام pain منتشر کردن و به انواع بهترین موزیک با ند سال انتخاب شدن


آلبوم های انفرادی

2007: "Hikari" (光) - Kokoro
2008: "(I Am" - U R Man - lyrics by Kim Hyung-Jun (H&B"
2009: "Hey G" - مجموعه انفرادی
۲۰۰۹: "화성남자 금성여자" (Men from Mars، Women from Venus) - digital single
سال اطلاعات آلبوم لیست آهنگ ها
۲۰۱۱ "MY GIRL"
زمان انتشار:۸ مارس ۲۰۱۱
طرف قرارداد:S-Plus Entertainment
قالب:۱ مینی آلبوم
نوع: K-POP
زبان: کره ای
فروش:۱۰٬۳۲۲
(Angel" (feat E-Tribe"
"oH! aH!"
"Girl"
(다른 여자 말고 너" (No Other Woman But You) (feat DOK2"
"Heaven"
(oH aH" (instrument"
(Girl" (instrument"
فیلم شناسی
(Glowing She/Sunshine Girl/My Shining Girl – (7 January 2012 – 17 March 2012
(I Love You/Late Blossom – (16 April 2012 – present
2006 : Pi's Story (Korean version) - Pisces ("Pi") - voice only
برنامه های واریته
Mnet – M! Countdown with Park Jung Min –: 2005
M.net – Hello Chat : 2006)
M.net – Ch 27 알부라리 (ALBRARY Ch 27) – : 2008
MTV – The M! with Sunny – : 2009)
MBC Dramanet – 식신원정대 (God of Cookery Expedition) : 2009
SBS – 출발! 녹색황금 (Green Gold) – : 2009)
MBC – 오밤중의 아이들 (Midnight Idols) with – : 2010
M.net – Mnet Wide News with Lee Solji : 2011
تلویزیون

MBC game –: 2010
MBC game –: 2010
MBC game –: 2010
KBS drama –Sunshine Girl: 2012
SBS drama – I Love You : 2012
موزیکال: (Cafe-in) 2011 : [DVD] Super Star – Black City (2011)


نظرات (۸)

  • Rayan ...
    پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ , ۱۰:۳۶
    فوق العاده بود
    خیلی خیلی ممنون
    واقعا پست عالی ایه
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۶ دی ۹۵، ۲۲:۳۹
      ممنونننننننن عزیزم 
      لطف داری!
  • Rayan ...
    پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ , ۱۰:۳۸
    پسران برتر از گل اولین سریالی کره ای بود ک من یه زبان اصلی یعنی همون کره ای و اولین کسی ک ازش خوشم اومد جی هو بود !
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۶ دی ۹۵، ۲۲:۳۹
      واییییی ارره البته من کامل ندیدمش!
      اوهوم جیهیوووووو عاااااالیییی بودد
  • Rayan ...
    پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ , ۱۰:۳۸
    ببخشید موقع امتحاناتون زحمت دادم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۶ دی ۹۵، ۲۲:۴۰
      خاهش میکنممم!

  • Rayan ...
    پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ , ۱۰:۳۹
    خوشتیپ ترینشون پارک جون مینه !!!

    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۶ دی ۹۵، ۲۲:۴۰
      هههههههه هم جونگ مین هم هیون جونگ
  • Rayan ...
    پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ , ۱۰:۴۲
    اسم بوسه شیطانی ک اومد تعجب کردم اخه اسم ی انیمه ژاپنیه !!!
    اما بعد ک دیدم نوشته مانگای ژاپنی فهمیدم هم انیمه اش هم سریالش از روی ی مانگا اند !!!
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۶ دی ۹۵، ۲۲:۴۰
      ههههههه چ جالب!

  • Rayan ...
    پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ , ۱۰:۴۳
    باز هم تشکر بابت پست فوق العاده تون ^^
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۶ دی ۹۵، ۲۲:۴۱
      خاهش قابل نداشت
  • Rayan ...
    جمعه ۱۷ دی ۹۵ , ۰۸:۴۶
    من اصلا نمی دونستم ک ss501 تبدیل شده به ،ss301
    هععععیییییییی
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۲ دی ۹۵، ۱۱:۲۳
      اوهوم!
      از وقتی هیون جونگ و جونگ مین رفتن !
      هعییییییییییییی:(
      ولی هنوزم سه تاشون دارن ادامه میدن!
  • Rayan ...
    جمعه ۱۷ دی ۹۵ , ۰۸:۴۸
    اوپس ! فکر کنم حواسم نبود و چند تا نظر خصوصی اومد ! شرمنده....
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۲ دی ۹۵، ۱۱:۲۲
      نه اشکال نداره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S