تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo




نظرات (۵)

  • فاطیما
    شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۱۵:۲۰
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه 
    بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۶ آذر ۹۵، ۱۵:۲۵
      سلاممممم عزیزممممممم خوبی/؟
      ممنونننننن میای وبم و مطالبمو دنبال میکنی!
  • فاطیما
    يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۱۹:۱۶
    سلام بله خوبم شما خوبی عزیزم؟؟
    خواهش میکنم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۷ آذر ۹۵، ۲۱:۵۶
      سلامم گلمممم
      خوبی؟؟
      هعییییییییییی!
      دلم خونهه همش امتحان داریم:((
  • فاطیما
    دوشنبه ۸ آذر ۹۵ , ۱۲:۳۵
    سلام خوبم شما خوبی؟؟
    منم همچنین دلم خونه البته دیگه سال آخره، سال دیگه که انتخاب رشته میکنیم وهرکسی دنبال هدف خودش میره پس نگران نباش وتوکل کن به خدااااااا درست میشه 
    اتفاقا یه چیزی معلما هم ازت یه انتظار دیگه ایی دارن  خخخخخخخخخخخخخخ از بس ما درسامون خوبه،منکه همیشه زنگ ریاضی پای تختم زنگ علومم که جز من دیگه هیچکی به چشم خانوم نمیاد فقط از من درس میپرسه خخخخخخخخخخخخخخخخخ شما چی؟؟

    • author avatar
      파티마 ^^
      ۸ آذر ۹۵، ۱۳:۰۸
      سلامم ممنونم گلممم
      هعییییییی!من ک همش گندددد زدمممممم امتحانامو
      دیروز تاریخ ادبیات هم گندددد زدمممممم سه تا سوال غلط دارمم!
      بقیه درسا هم همینطور 
  • فاطیما
    دوشنبه ۸ آذر ۹۵ , ۱۴:۳۱
    نه انشاا....که بقیه امتحانا خوب میشی هنوز که ترم شروع نشده خوب میکنی نگران نباش که ناراحت میشم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۸ آذر ۹۵، ۱۵:۴۰
      امیدوارم
      موفق باشی عزیزم
      نه اونی چرا ناراحت بشی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S