تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo



نظرات (۶)

  • بلاتریکس
    سه شنبه ۲۰ مهر ۹۵ , ۰۹:۰۰
    سلام خوبی یه سوال داشتم میتونی تو قسمت متفرقه ات عکس هایی از هری پاتر بزاری؟ممنون:-) :-) 
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۰ مهر ۹۵، ۱۶:۵۱
      سلام اونی متاسفانه من دیگه این وب نمیامم دارم دنبال ی نویسنده میگردم دیگه نیامم 
      شرمنده عزیزم امسال درسام زیاااده نمیتونم بیامم:((

  • بلاتریکس
    چهارشنبه ۲۱ مهر ۹۵ , ۱۸:۲۹
    باشه عزیزم اشکال نداره:-) :-) 
  • بلاتریکس
    چهارشنبه ۲۱ مهر ۹۵ , ۱۸:۳۱
    اخه من خری پاترو خیلی دوست دارم به نظرم بخونش البته اگه میخوای:-) 
  • بلاتریکس
    پنجشنبه ۲۲ مهر ۹۵ , ۱۷:۵۲
    او ببخشیدمنظورم هری پاتر خیلی منظورم بود اصلا میخونیش؟
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۱:۳۷
      هری پاتر رو بخونم؟؟
      مگه فیلم نیس؟؟
      راستش اگه کتابم داشته باشه وقت ندارم بخونم
  • بلاتریکس
    پنجشنبه ۲۲ مهر ۹۵ , ۱۷:۵۶
    من واقعا بی شوخی مجموعه هری پاتر رو دوست دارم واقعا هم زیباست چون توش هم کمدی هم غمگین که واقعا بعضی جاهاش گریه داره هم هیجان و خیلی چیز ها رو داره من از همین جا به تمام طرفداران هری پاتر درود میفرستم و به تمام کسایی که نمیخونن حتما بخونن چون واقعا زیباست.جهتداطلاع اولین جلدش هری پاتر و سنگ جادو هستش:-) :-) :-) :-) :-) :-) 
  • بلاتریکس
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۲:۴۲
    سلام عزیزم هم فیلم هست هم کتاب واقعا زیباست و اسمم هم از هری پاتر الهام گرفتم اگه هری پاتریست باشین میدونین تو قصه اش یه شخصیت واقعا منفی و بدجنس داره به اسم بلاتریکس لسترنج. دوست خوبم سعی کن تو پنجشنبه یا جمعه  فیلمشو دان کنی یا بخونیش چون واقعا جز هری پاتر ۱و۲و۳که کسی نمرد بعد از اون واقعا گریه داره البته اگه دلت میخواد ها ولی سعیتو بکن ممنون .:-) 
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۵ دی ۹۵، ۱۵:۱۶
      سلاامم گلی!
      ممنون توضیحات جالب بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S