تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo



نظرات (۶)

  • کیم کی هو
    پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ , ۲۲:۳۵
    عزیزم:))کیم ته هی خیلی خوجمله:)دوست داشتنیه
    من این سریالو میخوامممممممممممممم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۷ خرداد ۹۵، ۲۲:۳۵
      ارره :)
      منممممممممممم
  • کیم کی هو
    پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ , ۲۲:۳۵
    هنوز منتظر آیدیم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۷ خرداد ۹۵، ۲۲:۳۶
      اونی من میهن نرفتم آیدی چی؟؟
  • کیم کی هو
    پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ , ۲۲:۴۴
    لینکو پیدا نکردم.آیدی اینستاتو تو نظرخصوصی بفرست تا آهنگ هیو رو برات دایرکت کنم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۷ خرداد ۹۵، ۲۲:۴۶
      اونیییییییی من موبایل ندارم با کامپیوترمیام اینستا 
      پستم ندارم 
      الان هم یادم نیس 
  • کیم کی هو
    پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ , ۲۲:۵۴
    واقعا دیگه نمیدونم چجوری بدم بهت:((خب با کامپیوتر تلگرامتو وصل کن
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۸ خرداد ۹۵، ۱۴:۲۶
      یااااااااااا من میگم موبایل ندارم تو چی میگی؟
  • کیم کی هو
    جمعه ۲۸ خرداد ۹۵ , ۱۹:۱۰
    خو میگم باکامپیوتر وصل کن.موبایل نمیخواد که.
    آیدی اینستای مامان یا بابات یا کسی که اینستا داشته باشه رو بده
    نهایتا اگه نتونستی تو آپارات آپلود میکنم میذارم تو وب ببین
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۹ خرداد ۹۵، ۱۵:۱۶
      اوهوم تو اپارات بذار 
  • سنا **
    جمعه ۲۸ خرداد ۹۵ , ۲۳:۰۰
    سلام فاطمه جان
    خوبی؟
    این لباسش رو خیلی دوست داشتم
    ممنونم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۹ خرداد ۹۵، ۱۵:۱۵
      سلام سناجونمممممم
      میسیییییییی تو خوبی/؟
      منممممممممممم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S