تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo



نظرات (۱۲)

  • Rayan Sparda
    سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶ , ۲۱:۴۶
    مثل همیشه عالی ><
  • saba
    سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ , ۱۳:۲۴
    سلام
    مدتیه وبتون رو دنبال می کنم وب بسیار خوبی دارید خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۰ دی ۹۶، ۲۰:۴۹
      سلوم 
      فدوت
  • میم . الف
    سه شنبه ۲۱ فروردين ۹۷ , ۱۷:۲۵
    منم عاشقِ کره جنوبیم. ^_^
  • فاطمه
    سه شنبه ۱ آبان ۹۷ , ۱۳:۳۶
    سلام فاطمه خانم.دونگی رو عشقه❤می بینید در حال حاضر از شبکه تماشا؟
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۳ آبان ۹۷، ۱۴:۲۸
      سلام بله می بینم:)
  • Jang Hee Bin
    چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ , ۱۰:۳۷
    پیشنهاد میکنم سریال جانگ اوکی جانگ رو تماشا کنید تا نظرتون در مورد دونگی عوض بشه. :|
  • فاطمه دخی ته تغاری
    جمعه ۱۶ آذر ۹۷ , ۱۴:۰۷
    سلام.وب خیلی خوبی دارید.منم عاشق دونگی هستم❤خوشحال میشم به وبم سربرنید.مرسی
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۳۰ آذر ۹۷، ۱۴:۰۰
      سلام ممنون از لطفتون
  • نیلوفر کیانی
    يكشنبه ۲۵ آذر ۹۷ , ۰۹:۴۵
    سلام چرا دیگه پست نمیزارید !!!
    من منتظر مست های شما هستم!!!
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۳۰ آذر ۹۷، ۱۴:۰۱
      واقعا منتظر پست های من هستید؟
      واقعا شگفت زده شدم!
  • فاطمه ❤عشق کره
    جمعه ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۴:۱۵
    خواهش......منم سرمیزنم به وبلاگتون ولی متاسفانه پست جدیدی نمیبینم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۳ دی ۹۷، ۱۱:۵۸
      ببخشیددددددددد من واقعا سرم شلوغه 
      بعد امتحانام میامممم
  • ملیکا
    يكشنبه ۱۶ دی ۹۷ , ۱۴:۵۱
    چه عکسای خوبی آفرین عالی بود 
  • نیلوفر کیانی
    يكشنبه ۱۶ دی ۹۷ , ۲۳:۱۵
    انقدر از این لباس بانو جانگ متنفرم که نگو ! اصلا بهش نمیاد 
    لباس دونگ یی خیلی دوست دارم همشون !😁
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۳۰ دی ۹۷، ۱۸:۱۵
      هههههه منمممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S