تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo



نظرات (۲۲)

  • کیم کی هو
    شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۵:۵۸
    سلام!!!!!
    خوبی اونی فاطمه(hyo jo)؟؟؟
    کاش بهم میگفتی یه وب جدید زدی:|||
    خب دیگه من برم
    مث اینکه منو دوست نداری!!!
    راستی مبارک باشه خیلی وب خوشگل و خوبیه:)))
    خدانگهدار چینگو فاطیما:||||||||||
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۳۳
      سلامم
      میسی فدااااااااااات 
      هههههه ببخشید عزیزممم
      نوووووووچ دوستت دارممم
      میسیییییییییییی فدااااااااااااااااات!
  • سنا **
    چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۲۰:۴۵
    خیلی عالی بود
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۴۱
      ممنوننننننننن عزیز دلممممممم
  • معصومه
    شنبه ۲۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۳۲
    سلام چرا نمیگی وب جدید زدی؟
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۰۸
      سلامم هههه اخه میدونی هنوز چیززیادی نذاشتم توش!
  • فائقه
    چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ , ۲۳:۱۶
    اینستاش چند تا فالوور داره
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۵:۲۱
      اینستا نداره
      طرفداراش تو اینستا عکساشو میذارن!
  • فائقه
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۶:۳۲
    اما من یه ایدی ازش دارم  نمیدونم درسته یانه ادرسشو بهت میدم ببین همینیه که و میگی یا فرق داره اخه خیلی کنجکاوم بدونم من عااااااااااااااااااااشق هیوجو ام و به خاطر اون طرفدار کره شدم
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۶:۳۵
      نه گلی هیوجو اینستا نداره!

  • روا
    يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۵:۴۰
    وای چه نازه
  • روا
    يكشنبه ۲۰ فروردين ۹۶ , ۱۵:۴۲
    سلام می خواستم بدونم اینساگرام نداره
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۳ فروردين ۹۶، ۱۹:۵۰
      سلام 
      ممنون ب وبم اومدین!
      نه هان هیو جو هیچ صفحه اینستاگرام نداره !

  • روا
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۱۴:۵۶
     سلام می خواستم بگم دونگی رو ساعت 17.30 از شبکه پنج اصفهان نشون میده ببینید من که هر چی می بینم زده نمیشم.😄
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۷:۵۷
      سلامم ممنون دوست عزیز ولی من ک شبکه اصفهان رو ندارم :((
      بعدشم اصلااا وقتشو ندارمم ببینم 
      بازم ممنون 
  • روا
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۱۶:۲۱
    البته فکر کنم پنجشنبه و جمعه نداره 
  • یک فنجان عشق
    چهارشنبه ۳۰ فروردين ۹۶ , ۱۵:۲۶
    سلاممممممممممم بر غاطمه خانوم بی وفا:دی

    عاشق اون عکس دومیه ام^ـــــــــــــــــ^
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۳۱ فروردين ۹۶، ۱۷:۳۶
      سلاممم خوبی؟؟
      اخخخخ ببخشیددد باورکن اصلااا وقت ندارم به وبت سر بزنممم!
      شرمنده خانومی!
  • narvan
    چهارشنبه ۷ تیر ۹۶ , ۱۰:۰۰
    سلام خسته نباشید واقعا وبلاگتون عالیه عالییییییی 
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۷ تیر ۹۶، ۱۶:۲۴
      سلامم ممنون میسییی !
  • هانیه
    چهارشنبه ۷ تیر ۹۶ , ۲۱:۱۶
    عااااااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۷ تیر ۹۶، ۲۱:۲۰
      میسیییییییییییییییییییی:)))
  • ماه گیسو
    شنبه ۲۴ تیر ۹۶ , ۱۹:۰۶
    واااااایی.همشون که پسرای ایرانین 

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • دختر کره ای
    شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۱:۰۳
    سلام عزیزم
    عالیییییی بود
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۷ مرداد ۹۶، ۱۵:۳۳
      سلامم آجی
  • ناشناس
    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۳۴
    سلام بچه ها من اینستاگرام هیو جو را پیدا کردم مال خودشم هست و خودش اونو اداره میکنه هر کی ادرسشو خواست بهم بگه 
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۰۱
      سلوم 
      من که خیلی پیدا کردممم
      :)
  • ناشناس
    يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۴۷
    فقط یکی از اونا اینستاگرام اصلیشه بقیه ان ها را طرفداراش براش زدن .ادرس اینستاگرامش اینه:hanhyojoo222
    کنار این ادرس یه دلفین کوچک ابی هست و  الان نزدیک به ۶۰۰k دنبال کننده داره و کسی رو دنبال نمی کنه. یه سری به این ادرس بزنید
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲ خرداد ۹۷، ۱۵:۵۹
      گلی من این ادرسو دارم و خودم فالوش کردمم:)))))
  • نانا
    شنبه ۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۵:۳۶
    محشره این بشر
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۷ مرداد ۹۷، ۱۲:۳۰
      😂😂😂
  • هان
    دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۱۵:۰۱
    سلام خواهر خوبی خواهش می کنم که جوابمو بده

    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۳ دی ۹۷، ۱۱:۵۸
      سلااممم بفرمایید سوالتون/
  • 도적
    سه شنبه ۴ دی ۹۷ , ۲۱:۲۹
    سلام
    من عاشق هیوجو هستم حتی پیج رو هم دونبال میکنم یه سوال شما کد پستی هیو جو رو دارید اگر دارید به من بدید خواهش میکنم می خوام بهش نامه بدم لطفا اگه کد پستیشو داری بهم بدید
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۳ دی ۹۷، ۱۱:۵۹
      سلامم 
      هممممم
      ببخشید؟
      کد پستی ؟؟؟؟

  • یلدا
    دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ , ۱۵:۰۳
    وبلاگ عالیه من عاشق هان هیو جو هستم.
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲۶ دی ۹۷، ۱۱:۲۹
      سلام خوبی؟
      تو همون یلدایی؟
      تو همون یلدا بودی که از وب سنا با وب من آشنا شد؟

  • Reyhane 69
    چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ , ۲۳:۵۲

    فاطمه جون هیو جو پیج رسمی داره که حتی تیک آبی گرفته:

    hanhyojoo222

    • author avatar
      کاپ کیک خامه ای
      ۲۸ شهریور ۹۸، ۰۹:۴۵
      فاطمه فک کنم آن نشه یه مدت
      با عرض پوزش من ج میدم هر وقت اومد بهش میگم خودش دوباره ج بده:
      فک کنم فاطمه از فن پیجا گزاشته و اینکه بله خودش پیج رسمی داره که اگه اشتباه نکنم نزدیک به900هزار فالوور آخرین باری که دیدم800هزار و خورده ای بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S