تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo


سلام !

تقریبا روزهای آخر تابستونه و می دونم همتون دارین برا مدرسه آماده می شین!

و می دونم که من خیلیییییییییی دیر اومدم تا براتون پست بذارم:(

ولی من واقعا شرمندم:(((indecision

خوش حالم که هنوز وبمو فراموش نکردینheart

اومدم بگم که من یک کانال جدید در تلگرام زدم که خوشحال میشم منو دنبال کنین!

بهتون قول می دم دوباره بر می گردم yes

یه فکر تو سرمه 

بین خودمون باشه 

دلم می خواد یه وب دیگه هم بزنم

ولی فعلا نمی دونم درباره چی باشه!

اگه شما فکری به ذهن تون می رسه برام کامنت بذارین

دوستتون دارم همه تونو

خوشحالم که دوستایی مثل شما دارمheart

파티마 ^^ ۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۲۹ ۳ ۲ ۳۴۷ Han hyo jo pics Hyo jo &other actors

نظرات (۳)

  • نیلو :)
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ , ۱۹:۳۳

    سلام عزیزم خوش برگشتی منتظرت بودم واقعا و هستم ^_^

    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۱ شهریور ۹۸، ۱۹:۳۹
      وایییییییییییییی عزیززززززززززممممممممممم
  • تمنایــ وجــود
    دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ , ۲۲:۵۸

    جییییییییییییییییییییغ سلاممممممممممممممم اجییییییییییییییییییییی

    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۵:۴۳
      سلااااااااااام 😂❤
  • zeleno ‎‎
    سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ , ۲۱:۳۲

    سلاااام خوش برگشتی نمیدونم منو یادت هست یا نه وبلاگ قبلیم وب هوادارن لی یونگ ئه (یانگومِ خودمون) بود اونجا در ارتباط بودیم بخاطر کنکور غیرفعال بودم الان باز برگشتم اینم وب جدیدمه :)

    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۴ شهریور ۹۸، ۱۴:۰۴
      سلام عزیزم خوبی؟ 
      مگه میشه نشناسمت 
      منم غیرفعال بودممم
      باشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S