تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo



نظرات (۳)

  • Narsis
    چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶ , ۱۹:۰۹
    عالیه من که بیهوشی شدم😙💜👄💓💔💋💕💖
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۲ دی ۹۶، ۱۵:۴۸
      😍😍😍😍😍😘😘😘😘
  • نیلوفر ....
    دوشنبه ۸ بهمن ۹۷ , ۱۷:۳۵
    من از وزیر سوم جنگ متنفرم اول رفت طرف بانوجانگ ، بعد رفت طرف دونگ یی بعد رفت طرف ملکه کیم ! فقط به نفع خودش کار میکرد !
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۳۰ خرداد ۹۸، ۲۱:۵۹
      اره منم
      ازش متنفرممم
  • نیلو :)
    پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ , ۲۲:۳۲
    خیلی خوش حال شدم دیدم پیام ها مو جئاب دادی و برگشتی انشالله مثل سابق کلی پست بذاری !
    انشالله بعد از کنکورم در خدمت هستم گلم 
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۱ شهریور ۹۸، ۱۹:۳۷
      ایشالا یه رشته خوب قبول میشی اجی جوووونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S