تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo



نظرات (۶)

  • حسنا مـ
    دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ , ۰۱:۲۰
    عکسا عالی
  • Rayan Sparda
    دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ , ۱۰:۰۹
    سلام ممنون از پستت ! عالی بود ! 
    راستی ی چیزی ... من قبلا نمیتونستم کره ای بخونم و بنویسم اما الان میتونم. 
    دونگ یی تو اشتباه مینویسی 
    동이 درسته ...
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۹ مرداد ۹۶، ۱۴:۰۵
      سلاممم
      ممنون
      من از گوگل نوشتم خودم ک ننوشتم از خودمم
  • دختر کره ای
    دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ , ۱۷:۲۹
    آخی یادش بخیر قبلا این قالب وبلاگم بود:) 
    تصاویر هم بسیار زییان
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۰ مرداد ۹۶، ۲۲:۲۳
      ههه اوهوممم:)))
  • Rayan Sparda
    سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۵۰
    منم دقیقا اسم Dong yi رو ک سرچ کردم اینو اورد
    동이
    اونی گوگل اورده دونگ یَ خونده میشه ... البته زیاد مهم نی 😊
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۱۰ مرداد ۹۶، ۲۲:۲۲
      چی بگم والا من اصلا وقت ندارم بیام وب اجی 
      اصلا وقت اصلاح ندارم انشاالله سال بعد درست میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S