تایتل قالب
طراحی سایت سئو قالب بیان
^_^ This blog is for Han Hyo Jo


Poem5:Date with spring

새가 부르지 않으면

나는 봄에 데이트 상대가 있다는 것을 거의 잊어 버렸다.

큰 아름다운 반지를 줄거야.

당신은 왕비, 나는 왕이 될거야.


그녀는 꽃과 나무 냄새가 난다.

와우 그녀는 화려하니?

그녀는 내가 거리의 모든 색깔을 보게 만든다.

시간이 조금 느려질 수 있습니까?


모든 나비가 그녀를 쫓고 싶어.

그들은 매번 질투를합니다.

9 월경에 떠나 겠지만

나는 울며 매번 고통을 겪는다.

그러나 그녀는 곧 돌아올 것이라고 약속했기 때문에 괜찮습니다.

***

If there wasn't any bird singing

i almost forgot that i got a date with spring

Gonna giver a big beautiful ring

You re the queen, I'll be the king.


She smells like flower and the tree

Wow she is gorgeous don't you agree?

She makes me see all the colors in the street

Can the time goes slower, a little bit?


All the butterflies want to chase her

They make me jealous every time

Although she will leave about September

i will cry, and suffer everytime

But it is alright, because she promised that she will come back soon

***

اگر هیچ آواز پرنده ای وجود نداشت

من تقریبا فراموش کردم که من به تاریخ با بهار

میتونم یک حلقه زیبا بزنم

شما ملکه را میبینید، من پادشاه هستم


او مانند گل و درخت بوی می دهد

وای او زرق و برق دار نیست شما موافق نیستید؟

او باعث می شود همه رنگها را در خیابان ببینم

آیا زمان می رود کندتر، کمی؟


همه پروانه ها می خواهند او را تعقیب کنند

آنها هر وقت مرا حسادت می دهند

اگرچه او در ماه سپتامبر ترک خواهد کرد

من گریه خواهم کرد و هر روز رنج می برم

اما این درست است، زیرا او وعده داده است که او به زودی باز خواهد گشت

***

POET : 


نظرات (۳)

  • منصوره 🌹🌹🌹
    دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ , ۲۳:۰۷
    زیبا و رویایی بود
    این مطالب کره ایت باعث میشه دلم بخواد برم زبان کره ای یاد بگیرم 
    میدونی از کجا میشه یاد گرفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۳ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۷
      ممنون ک مطالبو دنبال میکنی 
      متاسفانه نمیدونم!
  • سام نجفی نیا
    سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۲
    عالی روزتون مبارک
    • author avatar
      파티마 ^^
      ۳ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۶
      ممنون از لطفتون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♥I`m♥ Hyo jo♥ `s fan &♥ triple S